♥ Motion dagen lång..

Gått massor idag och det känns skönt! Mina ärenden gick bra. Därefter mötte vi upp Becca, gick runt på stan och fikade, hur mysigt som helst. Det enda är bara att jag hatar att gå på stan när jag inte kan handla, det är roligt i sig att gå runt och titta men jag blir alltid kär i saker och så kan jag inte köpa det och då blir jag irriterad. Ha! Måste lära mig och sluta vara så girig, stället vara glad för det jag har. Sen gick vi hem till mamma där vi fastnade en stund.. Lilleman var svidig (trött), vi gick hem och han slocknade direkt. Han har fått in sovrutiner nu vilket jag tycker är otroligt skönt.





Gick andra vägar idag som jag inte brukar gå och då är det mycket roligare att promenera, att gå samma vägar jämt är tråkigt. Tänkte på gamla tider och hur fint Gotland faktiskt är. Och det är helt underbart att snön nästan har försvunnit! Denna ö är full av minnen, överallt, vart man än går så blir man påmind om något, i princip. Från mitt "förra liv". Och då man var ung och vild. Fanken vad mycket man hunnit göra och vara med om under sina drygt 22 år. Ett enda stort äventyr. Jag är verkligen nöjd med mitt liv såhär långt. Nu har man blivit vuxen på riktigt och växt upp ur skorna, det känns verkligen som att jag på ett sätt började ett nytt liv när jag blev gravid även fast det gamla hängde kvar. Att vara gravid och att bli mamma har förändrat mig. Tankesätt, värderingar, allt. Tänker på saker och ting ur ett helt annat perspektiv nu. Kanske inte ska säga att jag börjat ett nytt liv, utan att jag gått in i ett nytt stadie i mitt liv. Ligger på en annan nivå nu. Vuxenlivet blir ju mer självklart när man får barn, man har inte bara sig själv att ansvara för längre. Jag trivs i min roll och med livet iallafall! Har mycket att se fram emot åren framför mig. Jag älskar livet!


Skruttis har fått smaka för första gången. Skulle fota när han åt också men som vanligt så svek kameran mig och dog. Det går fler tåg :) Vet inte riktigt vad han tyckte om det, han både åt och spottade ut, skrattade och pratade och gjorde miner. Vi får prova oss fram..

Jag känner mig trött i mina ben, har gått och gått och gått. Stockholm imorgon över dagen! Det blev spontant bestämt nu. Hur ska benen orka det då? ;) Ska slänga mig i bingen snart och vila dom för imorgon ska vi ha supertrevligt!

Kommentarer
Postat av: Conny

Fina bilder,där vid bron brukar Linnéa o ja gå,skönt nära vattnet/Conna

2010-03-25 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0