♥ Onsdag!

Gårdagen blev inte som jag hade tänkt utan bättre. Det blev inget gotlandshem. Men mycket promenad blev det, efter att Sanna, Aja och Mathez varit här och fikat. Aja och jag tog våra trötta pojkar och gick ner på stan. Hittade riktiga kap för checken jag fick hem från H&M. Eliyab sov, sov och sov.. Vi gick runt och tittade, åt middag och fikade. Han vaknade inte förren vi kom hem till mamma 4,5 timme senare.

Idag har jag ringt viktiga samtal, skönt att ha det avklarat. Men fasar för efterkontrollen på MVC som jag fortfarande inte varit på. Eliyab sover nu. 14.30 ska vi till BVC. Mamma och Linnéa kommer och hämtar oss och ska följa med. Blir spännande och se vilka förändringar det har blivit i längd och vikt.

Sen är planerna att gå ut och springa/gå, ska fråga Linnéa om hon vill följa med så hon blir av med lite energi (som hon alltid har gott om). Korvstroganoff och lugna puckar senare ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0