♥ Påskris..


Fick en liten bukett påskris av mumma, så jag slipper bege mig ut själv och plocka. Är inte mycket för pynt och sånt över jul och påsk.. Endast något litet. Så att man ändå hänger med.. Titta så fint det blev när jag fick i några fjädrar :)

Igårmorse när jag vaknade låg Eliyab på mage och skrattade. Likaså idag. Han vänder sig helt utan problem nu. Stadigare i nacken börjar han också bli. Imorgon är det dags för BVC igen, ska bli intressant och se hur mycket han väger nu och hur lång han har blivit. Märker att han blivit mer besvärad och har fingrarna i munnen, känner dock inga tänder än. Men det är väl bara en tidsfråga.. Min lilla bebis börjar bli så stor, han går mot 5 månader. Är det klokt? Fattar inte vart tiden tar vägen. Som jag har sagt tidigare så går det alldeles för snabbt ibland..

Nu ska lillsorken kläs på och sen ska vi gå hem till Aja och Mathez.
Därefter ska vi hem till mamma och fira påsken i förväg..


Kommentarer
Postat av: Sofia

är den lilla krabaten snart 5 månader? jisses vad tiden tickar på fort.. när kommer nästa? ;) glaad påsk honey!

2010-04-01 @ 00:56:48
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0