♥ Prickigt.

Nu har jag precis sett andra avenyn och målat mina naglar vilket jag verkligen behövde. Dom såg groteska ut. Det är det som är så tråkigt, att nagellacket blir fult så snabbt. Men jag tycker om att måla naglarna så det gör inte så mycket :p


Här har vi prinskorvarna, haha! Vad tycks?!

Eliyab sover ännu och fortfarande i sin egen säng. Det ni!

En absolut bloggdag har det varit för mig idag, det har blivit några inlägg under dagen. Jag tycker det är kul plus att det är roligt att kunna gå tillbaka sen och läsa.. Även fast en viss person tycker det är töntigt, haha!


Kommentarer
Postat av: Sofia

har du gjort dom där prickarna själv asså? så himla fint :)

2010-03-18 @ 17:31:10
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0