♥ Satisfied..

Fullt upp dessa dagar, men så gott som finished nu. Lite som ännu ska köpas och fixas, sen är lägenheten precis som jag vill ha den. Vill bara städa och plocka hela tiden, ha det fint :) Får se om det håller i sig.. Haha! Det går lite i perioder det där med att vara pedant. Men jag älskar att ha det rent och snyggt!

Otroligt störigt att de två gardinstänger som jag köpte för länge sen blev för korta nu, vilket innebär att jag måste köpa två nya. Jaja, har tänkt att aldrig flytta härifrån. Möjligtvis om jag vinner på lotto och kan köpa en fet, lyxig villa!

Tänkte lägga upp någon bild på lägenheten här ifall att någon vill se hur vi har fått det men det får bli en annan dag. Jag ska knoppa nu för tröttheten har hunnit ifatt mig..


Allt ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

taack så mkt gumman, jag hade en fantastisk födelsedag :) hoppas att det går bra i nya lägenheten, jag är nyfiken på bilder!! puuss

2010-03-04 @ 12:23:26
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0