♥ Shopping..


Gud, vad jag älskar dig!!

Det blev loppis idag och som vanligt blev det en lång stund där. Hittade massor till ett billigt pris. Man kan hitta typ nya kläder, dom är fräscha och bara man tvättar innan man använder det så tycker jag absolut inte att det är något fel med att köpa begagnat. Man hittar ju värsta kapen som skulle kosta skjortan på stan!


Två vanliga tröjor..


Brun jacka just i min smak...


Två klänningar..


Fin stickad tröja och ett par byxor..


Två blusar..


En body och en kjol..

Kom på att vi bestämde att vi skulle gå hem till mamma, jag som precis satte på Eliyab pyjamas.. Men vad gör det då? Jag stoppar bara ner honom i overallen, tar honom i famnen och går över till mamma ändå. Det är ju så nära, han kan lika gärna mysa i pyjamas där.


Haklapp får man ha när man dreglar, annars blir det att byta body/tröja stup i kvarten..

Nu måste vi gå, klockan tickar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0