♥ Söndag..

Varit hemma hela dagen och verkligen känt av att det är söndag. Gick upp relativt tidigt & några timmar senare gick jag och la mig tillsammans med lilleman. Vi somnade som två stockar & sov typ tre timmar. Otroligt skönt!

Eliyab har börjat greppa tag i saker nu och hålla vissa saker själv ett litet tag. Att dra mamma i håret är det bästa ;) Och han har blivit riktigt duktig på att hålla huvudet uppe när jag lägger honom på mage i knät. Röstresurserna har också bättrats på en del! Snuttegull.

Tack vare sovstunden idag så orkar jag vara vaken och se reprisen av andra avenyn som börjar nu kl 23. Kan inte missa det när jag har sett varenda avsnitt innan. Därefter blir det kojan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0