♥ Stockholm.


Glad prins på båten.


Ni kan ju försöka bortse ifrån att min lugg delat på sig sådär otroligt snyggt :p


Eliyab med gudmor nummer 1, fick tyvärr ingen bild på gudmor nummer 2.


Testar bärselen i vår hytt på båten.


Allas lilla energiknippe! Gullunge.


Fina gumman.


Det här var otroligt gott, vilket gjorde jag ska åt upp alltihop.
Straffet för det blev att jag hade ont i magen resten av dagen..


På tåget..


3 godingar fyndade jag + ett hårdiadem.

Lite shopping, god lunch, fika, strosa runt, prata, skratta.. I gallerian gick jag runt med Eliyab i bärselen, det gick bra och han tyckte om det även fast han inte är 100% stadig i nacken än. Han är duktig! Det gick jätte bra att åka iväg med honom såhär, han är så snäll. Mathez är också snäll men lite mer drag i, helst vill han springa runt hela tiden och det går ju inte på tåg och så, då fick vi höra hans ljuva skrik några gånger! ;) En underbar dag. Lite stressigt men helt klart över förväntningarna! Måste göras om..

Kan passa på att skriva att jag inte förstår hur jag har kunnat vilja bo i Sthlm. Nej Gotland it is, här blir jag kvar ett bra tag.. Träffade på en och annan person som man träffat förr också, kan inte göra annat än skratta..

Promenerade hem från båten igårkväll, ni kan inte ens tänka er hur ont jag hade i mina ben och fötter när jag la mig i sängen. Men det var det värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0