♥ Sunny day.

Mysigt fredagsmys igår, med gottis och lets dance. Massa vin också men dock inte för mig. Linnéa sov över vilket innebar tidigt upp imorse då jag var jätte trött. Eliyab har också börjat vakna jätte tidigt jätte pigg. Dags att lägga sig tidigare på kvällarna..

Härligt promenadväder idag, så varför inte ta tillfället i akt?
Mamma, lillasyster, lillaprins och jag. Jag gillar't!









Har nyss tagit ett bad. Lillskrutt knoppade in för ett tag sen efter en heldag med rubbade rutiner. Han har varit tröttis hela kvällen men har inte riktigt kunnat somna. Sömnen är viktig, annars blir det sura miner och tårar. Men mitt lilla hjärta är nästan alltid en liten solstråle, vilket förvånar många.. Han är nästan alltid glad och skrattar, oavsett vad. Det är en glad liten kille vi har fått, utan tvekan! ♥

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0