♥ This is my life, my friend.

Rätt låt som vann enligt mig. Fanken vad jag gillar den.

Jätte trevligt igår vid bowlinghallen.. Jag vann. Haha. Efteråt mys hemma hos mamma och Linnéa. Efter melodifestivalen gick Jag, Eliyab och Linnéa hem till oss. Nu när Linnéa vågar sova hos oss så får hon göra det när hon vill. Bara kul. Men mamma fick komma och hämta henne inatt efter att hon kräkts ner hela sängen. Stackars lillsnuttan, andra gången hon har kräksjukan nu. Jag ber som vanligt till Gud att vi inte har blivit smittade..

Idag på morgonen badade jag lillskrutt. Sen har jag tvättat och håller på och städar nu, tar en liten paus emellan här. Kotten sussar sött till ljudet av dammsugaren och solen skiner in genom fönstret :) Fan hörreni, jag har vårkänslor! Haha igår när vi var ute och promenerade såg jag till och med en kille sitta med bar överkropp på balkongen och sola! Värmen är på ingång.. Och solen och ljuset gör en så jäkla glad!

Nu ska jag fortsätta städa. Diska, bädda rent, damma, torka golv. Ja, ni vet. Typiskt söndagsgöra idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0