♥ Tidiga morgnar.

Förut kunde vi ligga i sängen till 11-12, gav bara lillsorken tutten emellanåt. Nu vaknar han typ 7, ibland tidigare, jätte pigg och somnar inte om. Men har det bra då han nöjer sig med att ligga och mysa ett tag och bubbla lite, innan vi går upp.

Vår nya lägenhet är otroligt ljus och det älskar jag. De senaste dagarna har jag vaknat med solen skinandes rakt in i vårt sovrum. Är det inte underbart? Yes it is.. Våren och sommaren är mer än välkommen nu. Ska göra så mycket utflykter när det blir varmare ute. Tänk, ta med en filt och fika och sätta sig nånstans ute i det klargröna gräset och bara njuta...

Idag blir det inte mycket av, ska förbi gotlandshem en sväng. Sen blir det nog en promenix. Städa gjorde jag igår så det behöver jag inte tänka på idag ;) Min hand känns redan lite bättre, fattar inte att jag inte har sökt vård för den tidigare.. Men men, nu kommer det bli bra iallafall!

I LOVE LIFE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0