♥ Torsdag..

Eliyab sov till kl ett inatt, då vaknade han och ville amma. Jag la mig ungefär en timme innan han vaknade och jag kunde inte somna, vände och vred på mig och typ var femte minut var jag uppe och kollade till honom i spjälsängen, att han andades, att snuttefilten inte täckte ansiktet osv.. Det var omöjligt, kunde inte somna. När han vaknade tog jag upp honom, bäddade ner honom tätt intill mig och ammade. Vi somnade båda två! Jag vill verkligen kunna beskriva min kärlek till min älskade son men det går inte att sätta ord på. Den kärleken är bortom alla ord och gränser. Helt gränslös! Lilla skrutt ♥

Aja och Mathez kom ganska tidigt idag, eftersom det blev så sent igår så kom dom aldrig. Sen kom mumma/gammelmumma också. Dom hade med sig pizza och fika! Det gillar jag. Och som vanligt åt jag av det även fast jag lovat mig själv att dra ner på det. Men man kan ju inte vara så oförskämd och inte äta när dom är så snälla och kommer hit och bjuder, eller hur? Ha, det är min ursäkt denna gång..

Har som sagt haft en bra dag hittills! ..


Men just nu känner jag mig oerhört irriterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0