♥ Trött på snö!

Har kämpat mig fram i ovädret idag, med mig själv och barnvagn för att uträtta mina ärenden. Inget härligt promenadväder, det vill jag lova. Och det är då faan att jag glömde en sak, så jag åker på att gå samma runda imorgon igen. Så snälla låt det vara bättre väder imorgon!

Eliyablo sover gott fortfarande efter den "härliga" promenixen. För honom är det nog super vilket väder det än är. Han ligger ju nerbäddad i vagnen och har det mysigt. Tänk att jag också har haft det så bra en gång i tiden ;)

Ska ta mig en kopp kaffe, har blivit en riktig kaffedrickare, med mjölk och socker i är det ju supergott! Efter lite chill ska jag ta tag i förrådet som ännu ser förjäklig ut, sen ska jag laga mat. Spenatröra med mycket lök & pasta! Gött.


JAG VILL HA VÅR NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0