♥ Vårjacka.

Sex maskiner tvätt och under kvällen lyckades jag ta mig igenom strykhögen också. Skönt när man kommer ifatt med allt. Nu ska jag verkligen ta mig i kragen och hålla koll på tvätten och tvätta innan det blivit ett stort berg.

Var hos mumma och fikade. Hennes äppelpaj är den godaste. Kotten fick en jacka som jag gillar massor! Mjuk och mysig.. Perfekt nu när det börjar bli lite varmare.. Under fikan knoppade Eliyab in ordentligt i soffan med ett leopardgosedjur som sen fick följa med hem :)


Provade den direkt & han var jättefin i den!

Ikväll kom mamma och Linnéa förbi och fikade, trevligt. Nu sitter jag här med en kaffe och har typ mjölkstockning, hoppas att Eliyab vaknar snart och vill amma. Trött är jag med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0