♥ En kväll med nära & kära.

Nu är vi hemma igen efter en fin kväll med mamma/mommo, mumma/gammelmommo och Linnéa/moster. Ibland blir det sådär. Angående namnen. Vet inte om jag ska skriva vad personer är till mig eller till Eliyab. Blir lite huller om buller. Olika för varje inlägg. Ibland kan man skriva båda också :) Vi har haft super mysigt. Middag, efterrätt, tv. Såg sista avsnittet av andra avenyn. Det absolut sista. Känner mig faktiskt ledsen över det. I typ två år har jag följt det, har inte missat ett enda avsnitt. Efter varje avsnitts slut har jag längtat efter det kommande. Och nu är det bara slut. Tråkigt.

Eliyab ligger och snarkar. Somnade kring halv nio ikväll. Imorgonbitti vill jag vakna till solskenet som skiner in genom sovrumsfönstret och sen vill jag vara ute, brillorna på, promenera och sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0