♥ Mors dag!

Igår grillade vi, vi hade tur med vädret trots allt. Sen gick vi hem till oss och umgicks. Linnéa stannade kvar och sov över. Halv sju imorse vaknade Eliyab och var ledsen och då var det bara att stiga upp. Han har varit lite ledsen till och från inatt också, och Linnéa har satt sig upp i sängen och hållt för öronen. Haha! Så kan det vara med småbarn. Tror dock att det är tänderna som spökar, att det är därför han är mer gnällig än vanligt.

Det blev ingen vaccination som bestämt på grund av febern. Får se när nästa tillfälle blir.


Nu sitter vi och väntar på att mamma ska komma så ska vi äta frukost tillsammans.
Idag ska vi fira henne på hennes dag, ska även hem till mumma och äta tårta.


Jag har gjort en egen fotoram och satt in ett kort på mig och mamma. En lite mer personlig present, det gillar jag! Det pysslade jag och Linnéa med igårkväll, hon gjorde också en egen till mamma. Men den fick hon redan igår och jag hann inte fota den. Den blev iallafall jättefin!

Nej, nu får mamma komma. Vi är hungriga!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken fin present! blev inte du också firad på mors dag? tänk att du är mamma nu, såå fantastiskt kul :) hoppas allt är bra med dig gums!

2010-06-01 @ 19:35:08
URL: http://fiialicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ramen var jätte fin,,,,

2010-06-08 @ 00:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0