♥ Kärlek till min son.

Har haft en jätte fin dag. Fika och prat hos pappa på sjukhuset, promenad, lite shopping. Jag älskar att göra saker tillsammans. Ikväll kom mamma och Linnéa och åt världens godaste köttfärsbiffar. Eliyab somnade redan klockan kvart över sex med feber. Men lyckades pula i honom alvedon och få på honom pyjamas. Får se hur det blir med vaccinationen imorgon om han fortfarande har feber. Får ringa och höra innan vi ska dit. Min lilla skatt.






Detta var vad paketet jag hämtade ut idag innehöll. Jag är mycket nöjd med mina köp för den slant som jag betalade. Jag bokstavligen älskar att handla kläder till Eliyab. Ska bli kul att fylla på garderoben när jag har tvättat allt, den är faktiskt ganska tom just nu, efter att jag har plockat bort alla hans kläder i storlek 62. Nu har han 68 i en del kläder och 74. Sorken är 6 månder och lite till nu. Som jag har frågat förut.. Är det klokt? Tiden springer.. Samtidigt som det känns som att han alltid har funnits. Ingen kan mäta sig med min fina lilla kille. Han är allt för mig.

Nu ska jag kolla feber och ge välling, sen ska jag också somna gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0