♥ Picknicken igår..

Igår var det sommar, det var vamt och skönt och jag gick i bara linne. Att det blåste lite gjorde ingenting, bara skönt med lite fläkt när det är sådär varmt. 25 grader var det ett tag. Då får man hoppet tillbaka att det blir en varm sommar.

För att ta vara på det fina vädret så bestämde vi oss för en picknick i östergravar. Då kunde barnen samtidigt leka. Det var helt underbart. Eliyab drog i sig en hel burk med päronpuré, han älskar det. Han ska ju också få känna av att det är picknick såklart :) Efter två timmar i gravarna gick vi upp på stan för att köpa varsin glass. Sen började vädret vända, det mulnade till och började därefter regna. Vi hann iallafall njuta av dagen.

 

Regnet hindrade oss inte från att grilla korv hemma hos mamma. Att vi fick sitta inne och äta för att inte bli blöta gjorde inte så mycket. Det var mysigt ändå. Sen gick vi hem.. Kände mig skapligt trött.


Innan jag la mig tidigt för att läsa min bok så åt jag injera. Smarrigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0