♥ Sköna maj, välkommen.

Dock har det inte varit så skönt väder idag. Men jag gillar maj månad.

Vi promenerade ner till stan, tittade runt lite och hämtade min klocka. Vi promenerade tillbaka. Gick förbi biblioteket och lämnade tillbaka böcker, träffade Karin, gick hem till oss. Gjorde käk, såg tv och snackade. Haft trevligt med andra ord :) Men den förbaskade febern kom smygandes ikväll igen. Gav lillskrutt alvedon innan jag nattade honom. Vad är det som orsakar denna feber? Tänderna? I guess so.

  
Fint med alla vitsippor. Detta plus fågelkvitter. Härligt! Tagna under vår promenix.

  
Och slutligen har vi min fina klocka, Karin Karre Päron (haha) och så utsikten från vår balkong!

Sluter mina rader här och bäddar ner mig brevid min son. Tidigt upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0