♥ Soleld..

Utedag idag med. Efter att vi varit ute med vagnen så var det balkongen som gällde för oss. Gjorde som en liten "koja" för Eliyab så det blev skugga där han satt, han fick persika och lekte med leksaker, såg ut att trivas bra! :) Becca och Nuhamin höll mig också sällskap. Det är verkligen stekhett på vår balkong, från tidig eftermiddag till kvällskvisten. Lovely :)


Har bränt mig skapligt mycket på bröstet. Och kolla in snoken.. Det svider!

Humöret har svajat ordentligt idag, har försökt behärska mig, vill inte att det ska gå ut över andra. Men ibland blir det lite för mycket och då blir som det blir helt enkelt. Ska försöka nanna kudden tidigt så känner jag mig gladare imorgon förhoppningsvis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0