♥ Söndagsmys.

Idag har vi bara tagit det lugnt, bara varit hemma och myst.

Eliyab vänder sig helt utan problem nu, och helst så ligger han på mage hela tiden. Även när han tycker att det är jobbigt så kämpar han, ger inte upp. Det ser så jobbigt ut efter ett tag så jag hjälper honom att vända tillbaka på rygg, då blir han nästan arg. Det är att ligga på mage som gäller nu! Men det är så han lär sig. Han är så duktig min lilla kille!


1.


2.


3.

Haha! Min gullis, mitt hjärta, lillskrutt, älskling, lilleman, tuttis, kotten.. Kan fortsätta hur långt som helst :p Kärt barn har många namn, som man brukar säga. Jag har många smeknamn på Eliyab. Kärleken till sitt barn är verkligen bortom alla ord och beskrivningar som finns. Kan bara känna känslan. Älskar mest. Ett barn är verkligen det absolut finaste man kan få här i livet ♥ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0