♥ Ta vara på varandra!

Dessa dagar har varit otroligt turbulenta. De har varit krävande både psykiskt och fysiskt men mest psykiskt. Man kände sig själv förvirrad ett tag, känslorna fick övertag, tålamodet började tryta och fick svårt att kontrollera situationen. Under natten och dagen har jag äntligen kunnat ta igen lite sömn och känner mig lite piggare trots att allt hela tiden stjäl energi från mig. Jag kan inte minnas att jag någon gång varit så rädd i hela mitt liv. Plötsligt var allting mellan liv och död. Fruktansvärt. Det är när sådana här situationer uppstår som man verkligen blir påmind om att man måste ta vara på varandra! Döden kan vänta bakom hörnet och det kan gå väldigt snabbt..

Läget är nu under kontroll, det läskiga är att det kan förändras på en sekund. Ingen kan veta hur framtiden blir. Men jag ber. Ber att den ska bli bra och att vi ska få ha varandra kvar ett tag till. Livet har fortfarande mycket att erbjuda oss. Älskade pappa, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig ♥ !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så rätt så.

2010-06-08 @ 00:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0