♥ Torsdag..

Vaknade av att solen stekte mig i ansiktet. Tycker om att mötas av solen det första jag gör på morgonkvisten. Då blir jag på bra humör. Eliyab vaknade vid tre inatt hur pigg som helst, men lyckades få honom att somna om till sju. Jag var pigg, även fast jag kom ganska sent i säng. Becca och Karin var här igår, vi tog ett glas rött och snackade skit. Dom fortsatte ut och jag gick och la mig direkt när dom hade gått, jätte skönt. För övrigt hade jag en himla bra dag igår. Långpromenad ner till lassis, sen åka och handla och innan vi åkte hem så åt vi pasta vid pastavagnen i solen :)

Eliyablo bubblar med sin oranga elefant och jag tänkte städa av lite hemma nu strax innan det återigen blir en promenad ner till sjukhuset, hälsa på pappsen. Eliyab ska såklart också med, träffa moffen :) Ska även hämta ut en paket från lindex som innehåller kläder till lillkotten! Blir nog en bra dag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0