♥ Utslag..

Flera gånger under dagen har Eliyab blivit hysteriskt ledsen och varit otröstlig. Då blir jag stressad och vet inte vad jag ska göra. För jag är inte van med det, han brukar inte gnälla och skrika speciellt mycket. Kunde inte förstå orsaken men sen upptäckte jag att han hade några slags utslag på magen och ryggen.. Är det då det som är förklaringen till att han varit ledsen idag? Det är svårt.. Efter ett härligt bad hade utslagen lagt sig något och han var lite gladare, somnade gott kort därefter. Jag undrar vad det kan vara? Är det fortfarande kvar imorgon ska jag ringa till hans sköterska och höra. Måste vara värmeutslag eller något sånt?!

Jag håller fortfarande på i tvättstugan. Linnéa har hjälpt mig, så snäll så :) Om ett tag ska vi ner och hämta det sista. Hon är bara sex år men hos mig får hon vara uppe länge, hon har nämligen bestämt att sova hos oss inatt också! Vi kan vara duktiga på att tjafsa. Men älskar varann gör vi ändå. Mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0