♥ DestinationGotland..



Igår var jag iväg och hämtade älskade Nuhamin i Nynäshamn.. Inte så ofta man åker båt numera. På vägen ner till båten mötte jag mamma som bestämde sig för att följa med. Trevlans! Men vi kände oss ganska möra på tillbakaresan, man blir så trött. Fast efter sex och en halv timme på en båt kanske det är förståeligt? ;) Idag är vi utvilade och glada och ikväll blir det middag här hemma hos oss ♥



 





Mina underbara barn idag ♥ Här poppas det jag vill vara din margareta.
Nuhamin springer runt och Eliyab kryper efter. Vilken syskonkärlek det finns mellan dem.

Nu ska jag fixa lunch till oss och sen blir det ännu mera margareta, antar jag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0