♥ Jag är kär..

Jajemen, jag har gått och blivit kär. I en låt. Måste lyssna hela tiden. Lyssna ni också, tryck här :D Så skön..

Så här sitter jag, en ganska sen torsdagskväll, lyssnar på min låt och drömmer mig bort..typ. Ibland känner jag mig så full av energi och kreativitet! I got plans for the future, yes! Har jobbat ikväll för ovanlighetens skull, var ju en vecka sen jag jobbade sist. Finns visst inte nå jobb just nu. Jag har iallafall lagt in min tillgänglighet i medvind för resten av månaden och hoppas att jag får fler pass. Två arbetspass av elva möjliga, det är inte mycket att hurra för. Så nu hoppas jag att det vänder.. Att jag iallafall något mer pass innan månaden är slut.

Eliyab börjar dansa så fort han hör musik. Han är så fin, han är så underbar, jag är så stolt man kan bli över honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0