♥ Magsjuka?

Inatt kräktes Eliyab ner hela sängen, första gången det har hänt. Efter renbäddning och avtvättning kröp vi två ner i min säng. Han har dock sovit oroligt så vi var uppe några vändor, såg lite tv och gosade i soffan..

Efter dålig sömn inatt så har vi sovit några timmar idag på dagen. Idag verkar han iallafall bättre, han har fått behållit allt han har ätit. Jag känner mig inte heller riktigt helt hundra. Är det flunsan tro? Jag avskyr maginfluensa!


Eliyab har börjat peka, skrika ut MAMA och PAPA. Och oftast är den full rulle här hemma med läragåvagn och läragåbil som han fick när han fyllde år. Jag ska lägga ut bilder från hans 1-årsdag så fort jag får tid och ork.

Nu blir det nog en sovstund till för lilleman..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0