♥ Tisdag 2 November.

Idag har vi haft en bra dag, som de flesta andra dagar.. Vi har promenerat, hälsat på mumma/gammelmumma, varit på middag hos Aja med familj och haft jätte trevligt! Eliyab gick och gick med Mathez läragåvagn, på måndag ska han få en egen :) Eftersom han sov dåligt på dagen så blev det tidigt i säng.. Jag har putsat lägenheten (som jag bara vill inreda nu på en gång), men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Jag har också lagat en massa kyckling-gryta med curry och ris!

 
 
Leker fint och direkt när musiken kommer på kör han sina moves :)



 
Fina, fina du!!


Slutligen en bild från när jag kommit halvvägs med mitt stor-kok :)

Ska nog lägga mig alldeles strax, kanske läser en sida eller två innan jag knoppar. Imorgon blir det mysig fika vid lekplatsen med Aja och Mathez, om inte jobbet kallar förstås.. Jag älskar hösten på något konstigt sätt! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0