♥ I rymden finns inga känslor.

Igår var jag och Becca på bio, det har jag inte varit på väldigt länge så det var kul! Filmen var ju för bra också..



Eliyab är rakad igen, jag gillar det INTE.. Men det verkar ha varit bra eftersom han inte kliar sig i huvudet nånting nu. Han har fått som små eksem på bakhuvudet som vi nu smörjar ordentligt varje dag. Han sover mycket bättre också, kan bero på att det inte kliar längre? Så ja, det är ju iallafall positivt med att han är skallig igen ;)

Nu har jag precis diskat och städat köket, när Eliyab vaknar ska vi äta lunch och sen gå ut.. Sen börjar jag vid kvart i fyra. Fem arbetsdagar framför mig nu. Det är bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0