♥ Lite text..

Två jobbdagar avklarade, fyra kvar. Alltså sex arbetsdagar av sju denna vecka. Men det gör mig inte ett dugg för jag trivs så bra! Tråkigt att jag bara har den här veckan kvar, sen blir det inhopp igen. Hoppas att jag kan ha turen och få något mer vikariat, helst lite längre sådant :) Som sagt, tycker om att jobba men missar mycket tid med Eliyab vilket inte känns bra, men vilket är ett måste. Mammadagarna är slut och det blir att jobba så mycket som möjligt. Det är så kul att komma hem efter en hel dag, han blir så glad när han ser mig och jag måste bara pussa på honom med en gång. Min lilla stjärna, han är för gó nu alltså.. Står upp mot allt, går längs saker och med saker, gungar och dansar när han hör musik. Han diggar och säger "heja, heja". Och så har han fått sin femte tand, hans glugg är ju för söt! Hela min son är föör underbaar!

Idag efter jobbet gick vi ut på en promenad, gick längs skogen, löven faller mer och mer och jag älskar färgerna som hösten medför. Eliyab slocknade i vagnen efter en liten stund, och sov gott under en varm filt i höstrusket. Promenaden slutade hos mamma och Linnéa där mumma också var. Där blev vi kvar en stund innan vi gick hem.. Nu sover han sött.

Beccish har fått jobb i Sthlm och flyttar på söndag. Känns konstigt och tråkigt men samtidigt bra för det kommer göra henne gott! Så långt iväg är det ju faktiskt inte.. Hon kommer hem ofta och vi kan åka till henne och hälsa på!

Har ljus tända, ett måste den här årstiden, såå mysigt! En oavgjord duell i fia med knuff precis och nu inväntar jag efterlyst innan jag ska lägga mig så att jag kan befinna mig på jobbet imorgonbitti kvart i sju :)

Önskar att jag hade lite bilder att ladda upp, men tyvärr så har jag inte det. Får bli lite kort framöver med dålig kvalité i väntan på att vi införskaffar oss en ny, bättre än inget alls. På tal om bilder så måste jag sätta in alla kort vi har i fotoalbum, det vill säga alla bilder som tagits och framkallats sen Eliyab föddes, det är en del om man säger så! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag älskar foton. Memorera minnen i bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0