♥ Monday.

Helgen har bestått av jobb, lek, dans, sång, bad, flätor och nagellack. Helgerna går alldeles för fort tycker jag.

Idag blev det en bra dag trots att jag var så trött imorse att jag knappt kunde öppna ögonen. Och när man har barn kan man inte sova när man vill inte, det är bara att tvinga sig, gå upp och försöka piggna till. Klarade morgonen bra men det var otroligt skönt att sova förmiddag med min lilla älskling. Efter lunch och musik tog vi en långpromenad, träffade pappa, gick förbi Sanna, Becca och Micke där det blev kvällsmat och fika! På vägen hem somnade Eliyab i vagnen så jag tog en extra runda och handlade lite.. Vanligtvis brukar han vakna till när jag bär upp honom från vagnen, det gjorde han ikväll med, men slocknade direkt igen när jag la ner honom i hans säng.. Ingen välling alltså vilket troligtvis betyder att han vaknar inatt och är hungrig. Nu har precis mamma varit här och jag ska nog knoppa snart, lite trött i locket faktiskt efter alla steg jag tagit idag ;) Kvällsgröten satt gutt, lär somna gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0