♥ Nya tider..

Igår ställde sig Eliyab upp mot en liten plastpall som i sin tur flyttade sig och han gick efter, det var en liten bit han gick, en två meter iallafall :) Ska köpa en läragåvagn! Tänk när han börjar gå.. ♥

Ikväll har jag jobbat och Aja och Becca har varit barnvakt, har gått jätte bra. Han har lekt med Mathez, ätit bra, varit lite mammig men somnat utan problem! :) Jobbar imorgonkväll också men då får han vara med sin papi och syster.

I övrigt så kan jag berätta att jag har bytt livsstil och äntligen börjar det hända något! Jag är så taggad att fullfölja detta. Man vet ju aldrig vad som händer men när man ser kilona rasa och kroppen förändras så blir man minst sagt motiverad. Man kan faktiskt få en snygg kropp, bara man vill! Vägen är lång men man kan lyckas bara man har viljan.. :) Så är det med det mesta!



Nu sitter Becca och jag här, lyssnar på lite music och snackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0