♥ Jobb och kvalitetstid.

Allting flyter på bra i våra liv.. Jag har jobbat fyra dagar på raken och imorgon blir min femte. Jag älskar att jobba!

 

 

Eliyab ställer sig upp mot allt, det har han gjort ett bra tag nu! :)


Älskar dig, älskar dig, ÄLSKAR DIG! ♥

Idag har jag och min lillsnutt haft en härlig eftermiddag. Efter att jag hade slutat jobba gick vi en promenad på två timmar och åt mellanmål ute i naturen. Sen var vi hos mumma, jag fikade och Eliyab fick kvällsmat & därefter mariekex, han älskar mariekex.. Så fort han ser förpackningen så skiner han upp som en sol :) En liten stund efter att vi hade kommit hem somnade han som en stock! Jag ska göra detsamma snart, känner mig trött i både ben och huvud. Imorgon väntar en ny arbetsdag och vad eftermiddagen har att erbjuda återstår att se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0