♥ Back to work..

Nu är det slut på slappandet hemma varenda eviga dag. Har pratat med mitt jobb och jag står nu på listan som tillgänglig vikarie igen! Imorgon ska jag förbi och checka läget med min deligering, ifall den behöver förnyas och sen ska jag iväg och fixa en ID-bricka! I stort sett så kan dom ringa när som helst och fråga om jag kan jobba. Känner mig jätte pirrig och nervös inför det. Det är elva månader sen jag jobbade, det är lång tid. Det kommer ju gå biljant att börja igen, det vet jag, men ändå blir man lite hispig. Eliyab kommer att vara med sin pappa de dagar och kvällar jag jobbar eftersom det är för tidigt för dagis. Det känns jätte bra det här! Det enda som känns lite sådär är att jag kommer vara borta från Eliyab. Jag är ju van att ha honom hela tiden och ha honom med mig när jag ska göra något. Kommer sakna honom! ♥ Men det kommer finnas gott om tid för Eliyab- och mammamys iallafall! Det gäller att vänja sig..

Dagen har vi spenderat med mamma och moffa mitt uppe i deras tapetsering, vardagsrummet är så gott som klart och vad fint det blev! Ljust, enkelt och stilrent! Precis så som jag gillar, erkänner att jag är avundsjuk ;) ..

Eliyab äter burkmat igen, han älskar den så jag tänker variera lite. Spenaten jag gjorde häromdan var det vidrigaste han har smakat (av hans ansiktsuttryck att döma) :P Får prova att göra lite allt möjligt och varva med burkmat. Har även testat smoothie till honom och det tycker han jätte mycket om! Att jag inte har provat dom tidigare..



Här har vi dom. Smoothisarna. Finns i olika smaker av ekologisk frukt. Också en väldigt praktiskt förpackning, Eliyab slurpar i sig! Väldigt behändigt när man är borta och så. Något jag definitivt kommer fortsätta att köpa! :)

Bubblan sover, jag ska ta en kopp kaffi och chilla resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0