♥ Första arbetspasset avklarat!

Jobbade igårkväll, en del har förändrats sen jag var där senast, det vill säga för ungefär ett år sedan. Hur som helst så gick det jätte bra, trivs så bra, med både brukare och arbetskamrater. Kändes kontigt dock att säga hejdå till Eliyab som blev lite ledsen när jag skulle gå för att se komma hem när han låg och sov. Många timmar. Så imorse gosade vi ordentligt, fast han är inte så mycket för att mysa längre, förutom när han är trött. Han vill helst krypa runt, inspektera allt och stå upp mot allt han lyckas att ställa sig upp emot. Fick även ett sms imorse, en fråga om jag vill jobba ikväll med och såklart vill jag det :)

Lite finare väder idag så innan jag börjar jobba ska jag och Eliyab ta en promenad, ta ut ett paket på posten, ta ut en gratisbok från biblioteket och gå till lekplatsen och gunga. Kanske gå förbi mommo också om tiden räcker till! Det här kommer bli en bra dag.. :)

Kommentarer
Postat av: sara

Välkommen tillbaka!! Det var roligt att jobba med dig med :)

2010-09-24 @ 21:37:45
Postat av: desiree

hallo! läste att du börjat jobba, är du på gråbo eller? är själv sjukskriven,så man har inte full koll längre........ kul om det är till oss du jobbar.

2010-09-28 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0