♥ Lugn och ro..

Riktiga mysdagar med lugn och ro. Varken jag eller Eliyab har varit riktigt hundra. Eliyab har fått tillbaka hostan och jag känner mig allmänt hängig. Men vi har haft det bra ändå.. Igår blev det en fika med Hanna, Marco, Linda och Tara. Eliyab och Marco satt bredvid varandra i soffan och höll varandra i handen, supergulligt! Det är två månader mellan dom men dom kan nog ha roligt ihop.. :) Idag har det blivit matlagning för ikväll samt för att frysa in till lillälsklingen. Gryta med potatis, morötter, broccoli, lök och kött. Han fick smaka lite direkt och verkade tycka om det. Så ikväll äter vi samma mat! :)

Ikväll när Eliyab har somnat har jag en ta-hand-om-mig-kväll inplanerad. Ska ta ett långt, varmt bad, fila fötter, smörja, noppa ögonbryn, fixa naglar samt läsa föräldrar och barn-tidningar! Fick en hel drös av mamma igår.. Det gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0