♥ Majskrokar!


Det här är något Eliyab tycker är jätte gott! Majskrokar. Han kan stoppa i sig hur många som helst på raken. Så där gäller det att sätta en gräns hur många han får äta åt gången! ;) Ett väldigt bra tilltugg mellan måltiderna enligt mig.

Förra veckan satt jag och Eliyab vid matbordet, jag hade precis matat honom och han satt och lekte med en spagetti (jätte kul att suga in den, sen dra ut den igen, och därefter äta upp den) :P Iallafall, från ingenstans så säger han "Titta" och jag blev helt till mig! Han börjar sakta med säkert att lära sig prata.. Blir så stolt! :) Försöker lära honom lampa och klocka, att han ska kunna veta vad jag menar när jag säger t.ex. klocka och att han ska titta på den.. Än sålänge har han inte riktigt fattat galoppen ;) Men det kommer, min älskade unge är duktig!

Jag har gjort lite övningar här hemma idag och Eliyab har bara skrattat åt mig, haha! Nu sover han, jag poppar Bon Jovi och surfar runt lite.. Senare blir det träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0