♥ Måndag!

Eliyab är inte riktigt kry. Idag var han gnällig och grät från och till fram till lunch, vägrade att sova trots att han var supertrött. Gick ut och gick med honom i vagnen vilket hjälpte, han somnade, i cirka 20 min. Sen var det full speed igen. Pia och Bella kom hem till oss för fika, då var han gladare.. Vi åt massa gottis och fruktsallad med glass! Jätte trevligt. Hans humör har varit bättre ikväll, han somnade glad och nöjd. Har varit orolig att han fått ont i halsen men i själva verket är det nog tänderna som ligger bakom allting. Ena framtanden har precis kommit fram och den andra är på g. Tänderna kan vara jobbiga..



Ringde resursen idag i hopp om att dom hade jobb till mig men icke. Jag vill jobba, jag vill komma igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0