♥ Alla hjärtans dag!



Idag har vi varit på dagis, det blev lite som att börja om från början eftersom Eliyab blev sjuk efter andra inskolningsdagen förra veckan. Det gick jätte bra, han va glad att pappa också var med och skulle hela tiden ha koll på var han var. Han är så pappig!! När ska han bli sådär otroligt mammig då? ;) Vi ska dit imorgon med, jag har redan lagt fram kläder han ska ha imorgon och packat väskan. 

Tidigare idag hade vi Camilla här på en fika, trevligt det. Eliyab tycker om henne också :)
Och ikväll hade vi lite alla hjärtans dag middag här hemma med nära och kära ♥ 

Eliyab har också kommit på något nytt idag. Att slänga blöjor i toaletten är otroligt kul tycker han, jag tycker det är mindre roligt. Blöjor är ju dyrt och ska inte slösas med att slängas i toaletten utan att bli använda. Ja, extremt ekonomisk har jag blivit också..

Ikväll har jag haft lite home spa med mig själv. Gutt de. 
Nu ska jag lägga mig och läsa några kapitel och se fram emot morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0