♥ Dagis, dag 10 & 11!

Igår stannade Eliyab också och åt på dagis, det gick jätte bra. Idag stannade han också och sov middag. Vid kvart i ett ringde dom och sa att han hade vaknat så då gick jag och hämtade honom.. Det hade inte varit några problem alls att få honom att sova och det känns så bra att det funkar bättre nu. Imorgon blir det samma sak, får hoppas att det går lika bra då!

Det blev sent igår, så jag har varit rätt trött idag. Camilla och jag satt uppe och snackade till halv tre, jag är inte vad att lägga mig så sent kan jag säga. Så ikväll blir det tidigt i säng! Och imorgon skulle vi egentligen på bio men den filmen vi ville se gick på en sån knäpp tid så vi får se vad vi hittar på istället ;) .. Eliyab ska va med mommo!

Lyssna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0