♥ Dagis, dag 5.

Dagis idag igen och då fick jag gå iväg en liten stund för att se hur Eliyab reagerade och för att se hur det gick en stund utan mig. Till en början var det ingenting, sen när han såg att jag hade på mig ytterkläderna så blev han lite ledsen. Jag gick iväg, kom tillbaka efter en halvtimme och när han såg mig började han gråta och ville till mig. Gud, vad varm i mammahjärtat man blir då.. Det hade gått bra utan mig men till och från hade det gått upp för honom att jag faktiskt inte var där och blivit lite pipig. Imorgon ska vi testa igen och se hur det går!

Jag känner mig så otroligt nöjd med hans dagisplats och det känns så bra allting!

Både igår och idag blåsade fröknarna såpbubblor och Eliyab blev helt lyrisk.

Jag har precis gjort klart ett litet collage, med bilder på Eliyab och personer han tycker om. Som vi imorgon ska ge till dagis som dom ska plasta in och som han kan ha där :) Sånt gillar jag.. Idag lämnade jag tutte och napp i hans skåp med, en himla känsla det här att han ska börja på dagis! Så kul!

Nu är vi hos mamma/mumma, det blir lite god mat och umgås här ikväll.
Eliyab har fullt upp med att köra nycklar i Linnéas dockvagn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0