♥ Dagis, dag 6.

Idag skulle jag gå iväg en lite längre stund. När jag sa hej då var det ingenting, Eliyab var glad. När jag kom tillbaka satt han i Mauds knä och hade varit jätte ledsen. Och när han såg mig blev han ledsen igen.. Som förälder kan detta kännas jobbigt, men att ett barn reagerar på det sättet är bara positivt och sunt. Med tiden kommer det att bli bättre. Egentligen var det meningen att han skulle stanna och äta lunch imorgon men det skjuter vi upp till nästa vecka eftersom han blev så ledsen idag. Imorgon är det sångstund så det ska jag vara med på och sen ska jag gå iväg en liten stund bara.. Hoppas att han inte blir lika ledsen då.

Vi är hemma hos mamma/mumma idag med. Eliyab leker med Linnéas pippihus och pippigubbar. Ikväll ska vi mysa hemma, bara han och jag ♥ .. Bara mor och son - tid behöver man ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0