♥ Dagis, dag 7.

Idag är det fredag och det innebär sångstund på dagis tillsammans med alla de övriga avdelningarna. Jätte mysigt. Eliyab satt framme på bänken vid henne som höll i det hela. Sen skulle dom gå ut på en promenad, då sa jag hej då och gick. Jag gav Maud (Eliyabs kontaktfröken) nappen ifall han skulle bli ledsen men det var inget jag förmodade. Det blir en annan sak när man är ute och åker vagn :) När jag kom tillbaka hade dom inte kommit tillbaka än, sen när dom kom så reagerade Eliyab inget större. Han kanske trodde att jag hade varit med hela tiden? Iallafall så hade det gått bra, han hade suttit i vagnen och pratat hela vägen. Känns skönt!

Nuhamin är här. Vi lyssnar på musik och dansar. Eliyab körde just sin axeldans ;) Snart ska vi ner på stan, kolla runt lite och gå på mc donalds med Aja och Mathez. Sen ska vi vidare och hälsa på pappa och vara där ett tag.. Ikväll har jag tänkt mig det ultimata fredagsmyset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0