♥ Dagis, dag 8.

Idag försov vi oss, så vi blev 20 minuter sena till dagis.. Så kan det bli ibland. Vi gjorde hand-och fotavtryck på Eliyab som han ska ha i sin portfolio. Det gillade han inte, han har blivit så känslig för kladd och sånt på händerna. Men det blev fint! Jag gick iväg i 40 minuter och det hade gått lite bättre idag. Han hade blivit ledsen från och till men det går framåt :) Imorgon ska han nog stanna kvar och äta..

Nu sover han, och jag lyssnar på musica i lurarna. Väntar på att Camilla ska komma och dricka kaffe och smaka mina och Nuhamins bullar som vi bakade igår. Dom blev ganska lyckade tycker jag, sen att dom inte är nyttiga är en annan sak :P .. Sen kommer mamma och Linnéa, pappa med om han orkar.. Jag är gladare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0