♥ Eliyab kan gå! :)

Igår tog Eliyab inte bara ett steg utan flera.. Då blev jag så himla stolt, men den som var stoltast var nog han själv.. Man såg riktigt hur duktig han kände sig. Så nu stapplar han sig fram på sina söta ben men kryper fortfarande mycket. Kul att stegen kom innan han ska börja dagis på måndag, att vi fick vara med och se första gången.



Idag har vi mest tagit det lugnt.. Pappa var hos oss några timmar, sen var vi hos mumma och gick vidare till mamma. Ikväll var jag tvungen att dammsuga och Eliyab gallskrek, så jag fick ta små pauser i dammsugningen. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att han ska sluta vara rädd och vänja sig. Jag sopar mest lägenheten pga att han tycker dammsugaren är så läskig, men någon gång ibland måste man ju ta en sväng med manicken också..

Jag saknar att jobba, vardagen känns annorlunda på ett bra sätt när man gör det.

Nu tackar jag för mig, ska gosa ner mig i soffan och se Irene Huss,
även fast jag tycker det är jätte ruggigt att se sådana filmer själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0