♥ Inskolning!

Min lilla pojke har börjat dagis idag.. Eller ja, första dagen av inskolningen har passerat. Jag tror han kommer att trivas superbra! Idag när jag var med så verkade han tycka att allt var toppen iallafall, han skulle kolla läget överallt och rutschkanan var bäst. Tyvärr fick dom ingen bra bild på honom som dom skall sätta upp på hans skåp, han vägrade att titta in i kameran, hade fullt upp med allt annat. Får se om vi får till en imorgon! Jag är jätte nöjd och det känns jätte kul. Fröknarna verkar mysiga allihopa och dom verkar ha bra struktur på aktiviteter osv.. Denna vecka blir det ungefär en timme om dagen som vi kommer att vara där, sen framöver skall han väl få prova att vara där lite själv innan han börjar på riktigt.

Eliyab går också mer och mer. Men allra mest när han är ensam, det är nästan som att han blir nervös när alla tittar, klappar händer och skrattar. Försöker lära honom att äta lite smått själv också men det går som det går. Händer i tallriken, mat över hela bordet, golvet och han själv. Det är sånt som hör till ;) Han lär sig med tiden..

Annars rullar allting på.. Träffar pappa så gott som varje dag. Är inte jag där så är han här.

Det ska bli otroligt skönt när snö och kyla är borta. Jag längtar efter våren vansinnigt mycket.
Man blir så glad av sol och fågelkvitter. Att kunna gå ut utan jacka är ju helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0