♥ Instängt.

Jag börjar förstå att pappa är död.

Efter pappas bortgång har det inte varit något större problem för mig att prata med andra om hur jag känner mig eller prata om minnen som har med pappa att göra. Dom sista dagarna har det börjat gå in i mitt huvud, att han är död och aldrig mer kommer tillbaka. Sen dess har jag ständigt en klump i halsen, så fort jag tänker på honom eller blir påmind. Plötsligt stänger jag in sorgen istället för att släppa ut den. Jag känner mig instängd i mig själv. Jag har så ont inuti. Det är så svårt att leva utan min pappa.

Dagarna närmar sig 17 juni, då vi skall sätta ner pappas urna i jorden och hans gravsten skall läggas på hans grav.

Jag vill ha pappa tillbaka. Se honom. Krama honom. Höra honom prata och skratta.

Tomheten, saknaden. Det blir för mycket ibland..


Winnerbäck - Timglas .. Fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0